Thursday 14 July 2011

Terdetik Hatiku

setiap kali mencari sesuatu di dalam google, asyik keluar blog jer...
 kenapa erk? laaa.... patut la... baru ada jawapan, rupa-rupanya Allah nk buka hati saya untuk adakan blog juga... mugkin bagi orang yang dah ada blog, lucu bunyinye.. kenapa? ye la.. orang lain dah lama dah ada blog.. saya baru nk mula... ketinggalan zamannya budak nie.. huhu.. tkpe la.. yang cepat tak pastinya sampai dulu, yang lambat tak pastinya ketinggalan... apa tu? entah la.. mengarut aja... ok la.. teruskan.. saya terdetik hati nak buat blog sangat2... sejak mengikuti perkembangan blog-blog orang lain.. rasa banyak ilmu yang dapat dari mereka.. so.. rasa sangat2 nak buat blog sendiri.. semangat nie bertambah bila ada orang menyokong..ehhehe mungkin dengan kewujudan blog saya, saya akan lebih mudah untuk membaca dan mengarang.. untuk siapa erk semua nie.. tkde untuk sape2, untuk diri sendiri n orang yang sudi membaca ja.. mungkin boleh jadi coretan hidup saya... waaa... dah panjang la.. maaf la, panjang tapi tak teratur.. biasala.. budak baru belajar.. thanks Allah kerana izinkan saya buka blog, thanks awak.. ajar saya.. thanks.... thanks.... thanks..... itu ja yang mampu... 

4 comments:

  1. salam jan,..siapa awak tu,.jeles la,.huhu...:P

    ReplyDelete
  2. salam.. hahaha bnyak2 soalan.. hk tu jugak nyo tnyo.. awak tu, awak la... mgkin kekasih gelap ku.. hak hak hak...

    ReplyDelete
  3. huhuhuhu,...owoh,..dok ingt,..org Smart mcm jan mmg ramai org minat,..siapala la ni..ehhe..:P

    ReplyDelete
  4. 'waaa... dah panjang la..'

    lucu pijan nih

    ReplyDelete